torsdag 16 april 2009

Större verkstad

Även om jag har en rätt bra mekar-hörna hemma i lägenheten så blir man lite hämmad av att det är just hemma i lägenheten. Man vill inte leva om för mkt eller för sent på kvällen för grannarnas skull och sen har jag ju en stackars sambo som ska stå ut med allt oljud.

Så nu har jag packat verktyg, kvarnar och allt annat som kan behövas och ockuperat garaget hemma hos mor och far. Stora arbetsytor, inga grannar och jag kan jobba hur sent jag vill.

Nu börjar arbetet ta fart och förhoppningsvis är jag klar för lackning på måndag, då är ju bara frågan vilken färg är en jolly snyggast i?

Orginal, svart, vit, vinröd, creme, turkos you name it... jag har inte lyckats bestämma mig än men det löser sig nog.

Just nu så har jag rast och sitter jag med en kall öl och kollar på WBC feeden.


1 kommentar:

Anonym sa...

Retro-grön och orange så klart! =)
http://213.132.112.100/images/33/3315423714.jpg

Skicka en kommentar